فروش كولر گازي گرين

تهويه مطبوع گرين توليدكننده دستگاه‌هاي مركزي و مستقل تاسيساتي، اعم از چيلرهاي تراكمي، هواساز، فن كويل، داكت اسپيلت‌ها، VRF و كولرهاي گازي و ... مي‌باشد. كارخانه اين شركت با تكيه بر دانش فني روز اروپا، متخصصين كار آزموده و همچنين ماشين آلات و تجهيزات پيشرفته تمام اتوماتيك، محصولات با كيفيت و همگام با بالاترين استانداردهاي تضمين كيفيت در اروپا را توليد مي نمايد

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

فروش كولر گازي گرين

۱۰۸ بازديد

راهنماي خريد گرين   

تهويه مطبوع گرين توليدكننده دستگاه‌هاي مركزي و مستقل تاسيساتي، اعم از چيلرهاي تراكمي، هواساز، فن كويل، داكت اسپيلت‌ها، VRF و كولرهاي گازي و ... مي‌باشد. كارخانه اين شركت با تكيه بر دانش فني روز اروپا، متخصصين كار آزموده و همچنين ماشين آلات و تجهيزات پيشرفته تمام اتوماتيك، محصولات با كيفيت و همگام با بالاترين استانداردهاي تضمين كيفيت در اروپا را توليد مي نمايد.

    محصولات گرين در دو گروه تهويه مطبوع خانگي و صنعتي، مناسب جهت انواع پروژه‌هاي مسكوني، اداري، تجاري، صنعتي، هتل‌ها، بيمارستان‌ها، مراكز خريد و اماكن عمومي قابل ارائه مي‌باشد.

    تكنولوژي فوق مدرن، دانش فني، و كيفيت بالاي محصولات گرين سبب شده تا كمپاني‌هاي تهويه مطبوع معتبر دنيا سفارش ساخت محصولات مورد نياز خود را تحت نام برند تجاري خود به اين مجموعه ارائه دهند.

    شركت فني مهاجر هم اكنون با بيش از 20 سال سابقه در ارائه خدمات مهندسي سيستم‌هاي تهويه مطبوع و تاسيسات ساختماني، افتخار دارد تا به عنوان نماينده انحصاري كمپاني گرين، با هدف كاهش مصرف انرژي و حفظ محيط زيست، ارائه دهنده محصولاتي با كيفيت و استاندارد و تكنولوژي روز دنيا و خدمات در زمينه مشاوره، طراحي، نظارت، نصب، راه اندازي و خدمات پس از فروش در جهت تامين آسايش و رضايت هرچه بيشتر مشتريان گام برمي‌دارد.

 

شركت تهويه مهاجر

mohajer-co.comمنبع:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.